Almanya Başbakanı Merz'den 'NATO Zirvesi' açıklaması

ALMANYA, (DHA) - ALMANYA Başbakanı Friedrich Merz, Ankara'da düzenlenecek NATO Zirvesi'ni başarılı kılmak istediklerini bildirdi.
Almanya Başbakanı Friedrich Merz, başkent Berlin'de ‘E5’ olarak adlandırılan Almanya, Fransa, İngiltere, İtalya ve Polonya'nın liderleri ile NATO Genel Sekreteri Mark Rutte arasında yapılan görüşmenin ardından düzenlenen ortak basın toplantısında konuştu.
Merz, Ankara'da yapılacak NATO Zirvesi'ne iki hafta kaldığını belirterek, “Bu önemli zirveyi birlikte başarılı kılmak istiyoruz. Bu, tehlikeli dönemde güvenliğimize hizmet eder, transatlantik ilişkilerimizi güçlendirir ve Avrupalılar olarak bizleri bir araya getirir. Bu nedenle Fransa, İngiltere, İtalya ve Polonya liderlerini Ankara'da yapılacak zirve için Berlin'e davet ettim” ifadelerini kullandı.
Merz, NATO Genel Sekreteri Mark Rutte’nin ise Washington'dan, uzaktan görüşmeye katıldığını aktardı.
Trump: Çaresizlikten masaya oturmadık, İran oturdu
Aracının sileceği arızalandı, sileceği düzeltmek için durdu, saniyeler sonra heyelan oldu
Trump: İran asla nükleer silah sahibi olmayacağına dair anlaşmaya vardı
TÜİK: Tarım ürünleri üretici fiyatları mayısta arttı
TÜİK: Nisan ayında toplam ciro yıllık yüzde 35,2 arttı
İran Dışişleri Bakanı Arakçi, Suudi Arabistanlı mevkidaşı Bin Ferhan ile telefonda görüştü
Munzur Vadisi’nde piknik masasına gelen ayı kamerada
AB: Anlaşma hızla ve eksiksiz şekilde uygulanmalı
MSÜ Rektörü Prof. Dr. Afyoncu: Yeniçeri Ocağı doğrusuyla, yanlışıyla fazlasıyla ele alınacak
Benzer Haberler
