Açık

18°C
Konya

Konya İçin Namaz Vakti
07:22
Öğleye Kalan Süre
KONYA
27-06-2026
12-01-1448
İmsak03:35
Güneş05:23
Öğle12:58
İkindi16:51
Akşam20:23
Yatsı22:03

Başkan Başdeğirmen: "Amacımız birlik ve beraberlik"

Başkan Başdeğirmen: "Amacımız birlik ve beraberlik"
Başkan Başdeğirmen: "Amacımız birlik ve beraberlik"
Kayıt Tarihi: 27.06.2026 18:47 - Son Güncelleme: 28.06.2026 01:50
YAZI
A
Isparta’da asırlardır süren bir gelenek olan ’Aşure ve İmam Hüseyin’i Anma’ etkinliğine katılan Belediye Başkanı Şükrü Başdeğirmen, her yıl Muharrem ayında Aslan Baba Türbesi’ni ziyaret edip, köydeki vatandaşlarla bir araya geldiklerini belirterek, "Amacımız birlik ve beraberlik" dedi.
Muharrem ayı dolayısıyla kazanlar birlik, beraberlik için kaynıyor, aşure ve yemek ikramları devam ediyor.
Belediye Başkanı Şükrü Başdeğirmen, etkinlikte vatandaşlarla selamlaşarak, sohbet etti. Vali Abdullah Erin ve Başkan Başdeğirmen, aşure kazanını karıştırdı, Aslan Baba Türbesi’nde dua etti.

"Cemevlerine belediye olarak en üst seviyede destek veriyoruz"
Belediye Başkanı Şükrü Başdeğirmen, Muharrem ayında her yıl bu birlik ve beraberliği yaşadıklarını belirterek, Alevi-Bektaşilere, gösterdikleri hassasiyetlerinden dolayı teşekkür etti. Başkan Başdeğirmen, "Her sene Aslan Baba Türbesi’ni ziyaret ediyoruz. Burada dostlarımızla sohbet etme imkânı buluyoruz ve aşure yiyoruz. Amacımız birlik ve beraberlik. Toplumumuz birlik ve beraberliği en güzel şekilde yaşayan yerlerdeyiz. Bu işe emek veren tüm dedelerimize ve can dostlarımıza ayrı ayrı teşekkür ediyoruz. Kerbela şehitlerimiz Hz. Hüseyin nezdinde tüm şehitlerimizi rahmetle anıyorum, mekanları cennet olsun. Eskiden bizleri ayrıştırmak için çok mücadele verilmiş. Birbirimize bizi düşman etmişler. Aynı dinden, aynı kültürün ve aynı medeniyetin insanı olmamıza rağmen bizi farklı yere çekmeye çalışmışlar. Ama artık insanımız bunu gördü. Cemevlerine belediye olarak en üst seviyede destek veriyoruz. Cumhurbaşkanımız aradaki farklılıkları da kaldırdı. Camilerde ne varsa cemevlerinde de o oluyor. Aynı destekler cemevlerine veriliyor. Biz de elimizden gelen desteği veriyoruz. Toplumdaki birlik ve beraberliğimizi yeniden canlandırarak bu güzellikleri yaşıyoruz" dedi.
Yakaören köyünde düzenlenen ’Aşure ve İmam Hüseyin’i Anma’ etkinliğine; Vali Abdullah Erin, Belediye Başkanı Şükrü Başdeğirmen, belediye meclis üyeleri ve vatandaşlar katıldı.
ETİKETLER:

Benzer Haberler

Nöbetçi Eczane

Kategorideki Diğer Haberler