Elazığ’da binlerce taraftar, dev ekranda maçı izledi
Elazığ’da binlerce taraftar, dev ekranda maçı izledi

Kayıt Tarihi: 10.05.2026 19:49 - Son Güncelleme: 24.06.2026 06:39
Nesine 2. Lig Beyaz Grup final maçında Elazığspor Bursa’da Muğlaspor ile karşılaşırken, Elazığ’da binlerce taraftar, meydana kurulan dev ekran karşısına geçti.
Nesine 2. Lig Beyaz Grup final maçında Elazığspor, Bursa Matlı Stadyumu’nda Muğlaspor ile karşılaşıyor. Binlerce taraftarlar takımlarına destek olmak için Elazığ’dan Bursa’ya giderken, kentte kalan vatandaşlar da Cumhuriyet Meydan’ına akın etti. Elazığ Belediyesi tarafından Cumhuriyet Meydanı’na dev ekran kuruldu. Elazığlı binlerce taraftar, karşılaşmayı büyük bir heyecanla takip ediyor.
Nesine 2. Lig Beyaz Grup final maçında Elazığspor, Bursa Matlı Stadyumu’nda Muğlaspor ile karşılaşıyor. Binlerce taraftarlar takımlarına destek olmak için Elazığ’dan Bursa’ya giderken, kentte kalan vatandaşlar da Cumhuriyet Meydan’ına akın etti. Elazığ Belediyesi tarafından Cumhuriyet Meydanı’na dev ekran kuruldu. Elazığlı binlerce taraftar, karşılaşmayı büyük bir heyecanla takip ediyor.
Trump: Çaresizlikten masaya oturmadık, İran oturdu
Aracının sileceği arızalandı, sileceği düzeltmek için durdu, saniyeler sonra heyelan oldu
Trump: İran asla nükleer silah sahibi olmayacağına dair anlaşmaya vardı
TÜİK: Tarım ürünleri üretici fiyatları mayısta arttı
TÜİK: Nisan ayında toplam ciro yıllık yüzde 35,2 arttı
İran Dışişleri Bakanı Arakçi, Suudi Arabistanlı mevkidaşı Bin Ferhan ile telefonda görüştü
Munzur Vadisi’nde piknik masasına gelen ayı kamerada
AB: Anlaşma hızla ve eksiksiz şekilde uygulanmalı
