Havaların ısınması ile aileler parklara akın etti
Havaların ısınması ile aileler parklara akın etti

Kayıt Tarihi: 10.05.2026 19:38 - Son Güncelleme: 24.06.2026 04:40
Kütahya’da uzun süredir etkili olan yağışlı havaların ardından güneşin yüzünü göstermesiyle vatandaşlar parklara akın etti. Hafta sonunu fırsat bilen Kütahyalılar, ısınan havayla birlikte Kentpark’ta yoğunluk oluşturdu.
Kütahya’da yağışlı ve kapalı hava, yerini güneşli bir gökyüzüne bıraktı. Sıcaklıkların mevsim normallerine yükselmesiyle birlikte evde kalmak istemeyen aileler ve gençler, şehrin en büyük yeşil alanlarından biri olan Kentpark’a yöneldi. Güneşli havayı fırsat bilen bazı vatandaşlar parktaki mesire alanlarında mangal yakıp piknik yaparken, gençler ise yürüyüş yollarında spor yaparak güzel havanın tadını çıkardı. Çocukların oyun alanlarında doyasıya eğlendiği parkta renkli görüntüler oluştu. Şehir stresinden uzaklaşmak isteyen vatandaşlar, doğayla iç içe bir hafta sonu geçirmenin mutluluğunu yaşadı.
Havanın ısınmasından duydukları memnuniyeti dile getiren vatandaşlar, "Uzun süredir yağmurlardan dolayı dışarı çıkamıyorduk. Hafta sonu güneşin açması bizim için büyük sürpriz oldu. Ailecek Kentpark’a gelerek hem temiz hava aldık hem de piknik yaptık" diyerek memnuniyetlerini ifade ettiler.
Parktaki yoğunluğun akşam saatlerine kadar devam etmesi beklenirken, yetkililer vatandaşları çevre temizliği konusunda duyarlı olmaya çağırdı.
Kütahya’da yağışlı ve kapalı hava, yerini güneşli bir gökyüzüne bıraktı. Sıcaklıkların mevsim normallerine yükselmesiyle birlikte evde kalmak istemeyen aileler ve gençler, şehrin en büyük yeşil alanlarından biri olan Kentpark’a yöneldi. Güneşli havayı fırsat bilen bazı vatandaşlar parktaki mesire alanlarında mangal yakıp piknik yaparken, gençler ise yürüyüş yollarında spor yaparak güzel havanın tadını çıkardı. Çocukların oyun alanlarında doyasıya eğlendiği parkta renkli görüntüler oluştu. Şehir stresinden uzaklaşmak isteyen vatandaşlar, doğayla iç içe bir hafta sonu geçirmenin mutluluğunu yaşadı.
Havanın ısınmasından duydukları memnuniyeti dile getiren vatandaşlar, "Uzun süredir yağmurlardan dolayı dışarı çıkamıyorduk. Hafta sonu güneşin açması bizim için büyük sürpriz oldu. Ailecek Kentpark’a gelerek hem temiz hava aldık hem de piknik yaptık" diyerek memnuniyetlerini ifade ettiler.
Parktaki yoğunluğun akşam saatlerine kadar devam etmesi beklenirken, yetkililer vatandaşları çevre temizliği konusunda duyarlı olmaya çağırdı.
Trump: Çaresizlikten masaya oturmadık, İran oturdu
Aracının sileceği arızalandı, sileceği düzeltmek için durdu, saniyeler sonra heyelan oldu
Trump: İran asla nükleer silah sahibi olmayacağına dair anlaşmaya vardı
TÜİK: Tarım ürünleri üretici fiyatları mayısta arttı
TÜİK: Nisan ayında toplam ciro yıllık yüzde 35,2 arttı
İran Dışişleri Bakanı Arakçi, Suudi Arabistanlı mevkidaşı Bin Ferhan ile telefonda görüştü
Munzur Vadisi’nde piknik masasına gelen ayı kamerada
AB: Anlaşma hızla ve eksiksiz şekilde uygulanmalı
MSÜ Rektörü Prof. Dr. Afyoncu: Yeniçeri Ocağı doğrusuyla, yanlışıyla fazlasıyla ele alınacak
Benzer Haberler
