İstanbul Havalimanı’nda yaz tatili yoğunluğu
İstanbul Havalimanı’nda yaz tatili yoğunluğu

Kayıt Tarihi: 26.06.2026 19:32 - Son Güncelleme: 27.06.2026 06:52
İstanbul’da, 2025-2026 yılı eğitim öğretim döneminin sona ermesiyle yaz tatilini memleketlerinde veya yurt dışında geçirmek isteyen aileler, İstanbul Havalimanı’nda yoğunluk oluşturdu.
2025-2026 eğitim ve öğretim dönemi tamamlandı. Yaz tatilinin başlamasıyla çocuklarıyla memleketlerine veya yurt dışına gitmek isteyen aileler havalimanında yoğunluk oluşturdu. Yolcular check-in kontuarları, güvenlik noktaları ve pasaport kontrollerinde zaman zaman kuyruk olduğu görüldü.
"Arkadaşlarımla öyle bağ kurmuştum ki ayrılmak çok zor oldu"
Önümüzdeki dönem itibariyle liseye geçtiğini ifade eden öğrenci Berra Can, "Gerçekten çok güzel bir dönemdi. Arkadaşlarımla çok eğlendim. Hocalarımı da seviyorum. Evet, artık liseli olacağım. Ortaokulu özleyeceğim. Arkadaşlarımla öyle bağ kurmuştum ki ayrılmak çok zor oldu" dedi.
Berra Can’ın annesi Nesrin Can ise, "Sevinçliyim, yaz geldi. Kızım liseye başlayacak inşallah. Gurur duyuyorum çocuklarımla, bir tane daha kızım var. O da ortaokula başlayacak" şeklinde konuştu.
"Siz de derslerinize çalışın ve benim gibi iyi notlar getirin, aileniz mutlu olsun"
Öğrenci Ömer Lütfü Öztürk ise, "Trabzon’a gideceğim. Karne de iyi geldi, çok mutluyum. Şimdi de tatile gideceğim. Siz de derslerinize çalışın ve benim gibi iyi notlar getirin, aileniz mutlu olsun" ifadelerine yer verdi.
"Veliler ve öğrenciler olarak çok zorlu bir yıl bitirdik"
Cihan Yıldırım adlı veli de, "Veliler ve öğrenciler olarak çok zorlu bir yıl bitirdik. Hem oğlum çok mutlu hem de ben. Şimdi tatil zamanı. Herkese başarılar diliyorum" diye belirtti.
2025-2026 eğitim ve öğretim dönemi tamamlandı. Yaz tatilinin başlamasıyla çocuklarıyla memleketlerine veya yurt dışına gitmek isteyen aileler havalimanında yoğunluk oluşturdu. Yolcular check-in kontuarları, güvenlik noktaları ve pasaport kontrollerinde zaman zaman kuyruk olduğu görüldü.
"Arkadaşlarımla öyle bağ kurmuştum ki ayrılmak çok zor oldu"
Önümüzdeki dönem itibariyle liseye geçtiğini ifade eden öğrenci Berra Can, "Gerçekten çok güzel bir dönemdi. Arkadaşlarımla çok eğlendim. Hocalarımı da seviyorum. Evet, artık liseli olacağım. Ortaokulu özleyeceğim. Arkadaşlarımla öyle bağ kurmuştum ki ayrılmak çok zor oldu" dedi.
Berra Can’ın annesi Nesrin Can ise, "Sevinçliyim, yaz geldi. Kızım liseye başlayacak inşallah. Gurur duyuyorum çocuklarımla, bir tane daha kızım var. O da ortaokula başlayacak" şeklinde konuştu.
"Siz de derslerinize çalışın ve benim gibi iyi notlar getirin, aileniz mutlu olsun"
Öğrenci Ömer Lütfü Öztürk ise, "Trabzon’a gideceğim. Karne de iyi geldi, çok mutluyum. Şimdi de tatile gideceğim. Siz de derslerinize çalışın ve benim gibi iyi notlar getirin, aileniz mutlu olsun" ifadelerine yer verdi.
"Veliler ve öğrenciler olarak çok zorlu bir yıl bitirdik"
Cihan Yıldırım adlı veli de, "Veliler ve öğrenciler olarak çok zorlu bir yıl bitirdik. Hem oğlum çok mutlu hem de ben. Şimdi tatil zamanı. Herkese başarılar diliyorum" diye belirtti.
Trump: Çaresizlikten masaya oturmadık, İran oturdu
Aracının sileceği arızalandı, sileceği düzeltmek için durdu, saniyeler sonra heyelan oldu
Trump: İran asla nükleer silah sahibi olmayacağına dair anlaşmaya vardı
TÜİK: Tarım ürünleri üretici fiyatları mayısta arttı
TÜİK: Nisan ayında toplam ciro yıllık yüzde 35,2 arttı
İran Dışişleri Bakanı Arakçi, Suudi Arabistanlı mevkidaşı Bin Ferhan ile telefonda görüştü
Munzur Vadisi’nde piknik masasına gelen ayı kamerada
AB: Anlaşma hızla ve eksiksiz şekilde uygulanmalı
MSÜ Rektörü Prof. Dr. Afyoncu: Yeniçeri Ocağı doğrusuyla, yanlışıyla fazlasıyla ele alınacak
Benzer Haberler
