KONYA’NIN DARÜLMÜLK OLUŞUNUN 929. YILINDA SELÇUKLU SULTANLARI ANILDI.

Konya Büyükşehir Belediyesi, Konya’nın Türkiye Selçuklu Devleti’ne başşehir oluşunun 929. Yılı dolayısıyla Darülmülk Kutlamaları ve anma programı düzenliyor.
Bu yılki kutlama etkinlikleri kapsamında ilk olarak Alaaddin Camii’nde Cuma namazı öncesinde ecdadın aziz ruhu için dualar okundu; hutbede Selçuklu Sultanları ile tüm şehit ve gaziler anıldı.
Cuma namazı sonrasında Konya Valisi İbrahim Akın, İl Jandarma Komutanı Tümgeneral Cemil Lütfi Özkul, Konya Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Ahmet Murat Koru, İl Emniyet Müdürü Necmettin Koç, Karatay Kaymakamı Cengiz Ayhan, MHP Konya İl Başkanı Sedat Göncü, AK Parti Konya İl Yönetim Kurulu Üyesi Galip Kavasoğlu ve vatandaşların katılımıyla Alaaddin Camii Selçuklu Sultanları Türbesi’nde temsili nöbet değişimi gerçekleştirildi.
Program nöbet değişiminden sonra Kur'an-ı Kerim tilaveti ve yapılan duayla sona erdi.
Etkinlikler kapsamında yapılacak anma programı ise bugün saat 20.45’da Alaeddin Camii Selçuklu Sultanları Türbesi’nde gerçekleştirilecek.
YORUM YAP
Trump: Çaresizlikten masaya oturmadık, İran oturdu
Aracının sileceği arızalandı, sileceği düzeltmek için durdu, saniyeler sonra heyelan oldu
Trump: İran asla nükleer silah sahibi olmayacağına dair anlaşmaya vardı
TÜİK: Tarım ürünleri üretici fiyatları mayısta arttı
TÜİK: Nisan ayında toplam ciro yıllık yüzde 35,2 arttı
İran Dışişleri Bakanı Arakçi, Suudi Arabistanlı mevkidaşı Bin Ferhan ile telefonda görüştü
Munzur Vadisi’nde piknik masasına gelen ayı kamerada
AB: Anlaşma hızla ve eksiksiz şekilde uygulanmalı
MSÜ Rektörü Prof. Dr. Afyoncu: Yeniçeri Ocağı doğrusuyla, yanlışıyla fazlasıyla ele alınacak
Benzer Haberler
