Aydın Büyükşehir Belediyesi Mobil Halk Ege Et aracına Didim’de yoğun ilgi
Aydın Büyükşehir Belediyesi Mobil Halk Ege Et aracına Didim’de yoğun ilgi

Kayıt Tarihi: 27.06.2026 19:20 - Son Güncelleme: 28.06.2026 02:05
Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’nun öncülüğünde hayata geçirilen Halk Ege Et projesi, mobil satış aracı ile Aydın’ın dört bir yanında vatandaşlarla buluşmaya devam ediyor. Bugün Didim ilçesi Akbük Mahallesi’nde hizmet veren Mobil Halk Ege Et satış aracı, vatandaşlardan yoğun ilgi gördü.
Kaliteli, güvenilir ve ekonomik ürünleri vatandaşlarla buluşturan proje, hem aile bütçesine katkı sağlıyor hem de yerel üreticilere destek oluyor. Mobil satış aracı ile ilçe merkezlerinin yanı sıra mahallelerde yaşayan vatandaşlarda Halk Ege Et hizmetlerinden kolaylıkla yararlanabiliyor. Akbük Mahallesi’nde alışveriş yapan vatandaşlar, hizmetlerden memnuniyet duyduklarını belirterek Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’na teşekkür etti.
Kent genelinde çalışmalarının devam edeceğini belirten Başkan Çerçioğlu, "Hizmete aldığımız Mobil Halk Ege Et satış aracımız vatandaşlarımızdan gördüğü yoğun ilgi ile beraber çalışmalarına devam ediyor. İlgilerinden dolayı tüm vatandaşlarımıza teşekkür ederim. Bizler de Aydınımızın dört bir yanında, tüm ilçelerimizde hizmetlerimizi vatandaşlarımızla buluşturmayı sürdüreceğiz. Hizmetle büyüyen Aydın" ifadelerini kullandı.
Kaliteli, güvenilir ve ekonomik ürünleri vatandaşlarla buluşturan proje, hem aile bütçesine katkı sağlıyor hem de yerel üreticilere destek oluyor. Mobil satış aracı ile ilçe merkezlerinin yanı sıra mahallelerde yaşayan vatandaşlarda Halk Ege Et hizmetlerinden kolaylıkla yararlanabiliyor. Akbük Mahallesi’nde alışveriş yapan vatandaşlar, hizmetlerden memnuniyet duyduklarını belirterek Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’na teşekkür etti.
Kent genelinde çalışmalarının devam edeceğini belirten Başkan Çerçioğlu, "Hizmete aldığımız Mobil Halk Ege Et satış aracımız vatandaşlarımızdan gördüğü yoğun ilgi ile beraber çalışmalarına devam ediyor. İlgilerinden dolayı tüm vatandaşlarımıza teşekkür ederim. Bizler de Aydınımızın dört bir yanında, tüm ilçelerimizde hizmetlerimizi vatandaşlarımızla buluşturmayı sürdüreceğiz. Hizmetle büyüyen Aydın" ifadelerini kullandı.
Trump: Çaresizlikten masaya oturmadık, İran oturdu
Aracının sileceği arızalandı, sileceği düzeltmek için durdu, saniyeler sonra heyelan oldu
Trump: İran asla nükleer silah sahibi olmayacağına dair anlaşmaya vardı
TÜİK: Tarım ürünleri üretici fiyatları mayısta arttı
TÜİK: Nisan ayında toplam ciro yıllık yüzde 35,2 arttı
İran Dışişleri Bakanı Arakçi, Suudi Arabistanlı mevkidaşı Bin Ferhan ile telefonda görüştü
Munzur Vadisi’nde piknik masasına gelen ayı kamerada
AB: Anlaşma hızla ve eksiksiz şekilde uygulanmalı
MSÜ Rektörü Prof. Dr. Afyoncu: Yeniçeri Ocağı doğrusuyla, yanlışıyla fazlasıyla ele alınacak
Benzer Haberler
