Açık

25°C
Konya

Konya İçin Namaz Vakti
00:10
Öğleye Kalan Süre
KONYA
26-06-2026
11-01-1448
İmsak03:34
Güneş05:22
Öğle12:58
İkindi16:51
Akşam20:23
Yatsı22:04

Gölbaşı’nda karne heyecanı

Gölbaşı’nda karne heyecanı
Gölbaşı’nda karne heyecanı
Kayıt Tarihi: 26.06.2026 17:52 - Son Güncelleme: 27.06.2026 12:36
YAZI
A
Gölbaşı Belediye Başkanı Yakup Odabaşı, İncek TEK İlkokulu ve Ortaokulu’nda düzenlenen karne törenine katılarak öğrencilerin sevincini paylaştı, öğretmen ve velilerle bir araya geldi.
Milli Eğitim Bakanlığına bağlı ilk ve ortaöğretim okullarında eğitim gören yaklaşık 18 milyon öğrenci, 2025-2026 eğitim öğretim yılını tamamlayarak yaz tatiline girdi. Gölbaşı’nda da karne heyecanı İncek TEK İlkokulu ve Ortaokulu’nda düzenlenen programla yaşandı. Karne törenine Gölbaşı Kaymakamı Erol Rüstemoğlu, Gölbaşı Belediye Başkanı Yakup Odabaşı, İlçe Milli Eğitim Müdürü Serap Yılmaz, okul müdürleri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı.
Program, öğrencilerin sergilediği halk oyunları gösterisiyle başladı. Büyük beğeni toplayan gösterinin ardından protokol üyeleri sınıfları ziyaret ederek öğrencilere karnelerini takdim etti. Karne programı kapsamında veliler ve öğretmenlerle de bir araya gelen Odabaşı, eğitim sürecine ilişkin görüş alışverişinde bulundu. Velilerle uzun süre sohbet eden Odabaşı, çocukların gelişiminde aile, okul ve yerel yönetimlerin iş birliğinin önemine dikkat çekti.

"Çocuklarımızın yaz tatilini verimli ve keyifli geçirebilmeleri için kültürel, sportif ve sosyal etkinlikler düzenlemeye devam edeceğiz"
Gölbaşı Belediye Başkanı Odabaşı, eğitimin yalnızca okul sıralarında verilen bilgilerden ibaret olmadığını belirterek, "Bugün çocuklarımızın bir eğitim öğretim yılını daha başarıyla tamamlamasının sevincini hep birlikte yaşadık. Karne, yalnızca notların yer aldığı bir belge değil; çocuklarımızın bir yıl boyunca gösterdiği emek, azim ve gayretin de bir göstergesidir. Tüm öğrencilerimizi yürekten kutluyor, onları fedakarca yetiştiren öğretmenlerimize ve her zaman yanlarında olan ailelerine teşekkür ediyorum. Şimdi çocuklarımız için dinlenme, eğlenme, yeni şeyler öğrenme ve kendilerini geliştirme zamanı. Yaz tatilinde bol bol kitap okumalarını, spor yapmalarını, doğayla iç içe vakit geçirmelerini ve teknolojiyi bilinçli kullanmalarını tavsiye ediyorum. En önemlisi ise çocuklarımızın çocukluklarını doyasıya yaşamalarıdır. Bizler de Gölbaşı Belediyesi olarak çocuklarımızın yaz tatilini verimli ve keyifli geçirebilmeleri için kültürel, sportif ve sosyal etkinlikler düzenlemeye devam edeceğiz. Yeni eğitim öğretim yılında tüm öğrencilerimize sağlık, başarı ve mutluluk diliyorum" dedi.
ETİKETLER:

Benzer Haberler

Nöbetçi Eczane

Kategorideki Diğer Haberler