Kütahyalılar, Kütahyaspor’un zaferini dev ekrandan izledi
Kütahyalılar, Kütahyaspor’un zaferini dev ekrandan izledi

Kayıt Tarihi: 08.03.2026 23:42 - Son Güncelleme: 19.06.2026 14:26
Kütahya’da vatandaşlar, Kütahyaspor’un deplasmanda Altay’ı 4-0 mağlup ettiği karşılaşmayı belediye binası önünde kurulan dev ekranda hep birlikte izledi.
Kütahya Belediyesi önünde kurulan dev ekranda bir araya gelen taraftarlar, İzmir’de oynanan mücadeleyi büyük bir heyecanla takip etti. Şehrin gururu ve ligin lideri Kütahyaspor’a destek vermek için toplanan vatandaşlar, maç boyunca tezahüratlarla takımlarına moral verdi.
Karşılaşmada gelen goller, alanda bulunan taraftarlar tarafından alkışlarla karşılanırken, Kütahyaspor sevdalıları dev ekran önünde omuz omuza vererek takımlarına olan desteklerini gösterdi.
Maçın ardından vatandaşlar, alınan 4-0’lık galibiyetin sevincini birlikte yaşayarak Kütahyaspor’un başarısını kutladı.
Kütahya Belediyesi önünde kurulan dev ekranda bir araya gelen taraftarlar, İzmir’de oynanan mücadeleyi büyük bir heyecanla takip etti. Şehrin gururu ve ligin lideri Kütahyaspor’a destek vermek için toplanan vatandaşlar, maç boyunca tezahüratlarla takımlarına moral verdi.
Karşılaşmada gelen goller, alanda bulunan taraftarlar tarafından alkışlarla karşılanırken, Kütahyaspor sevdalıları dev ekran önünde omuz omuza vererek takımlarına olan desteklerini gösterdi.
Maçın ardından vatandaşlar, alınan 4-0’lık galibiyetin sevincini birlikte yaşayarak Kütahyaspor’un başarısını kutladı.
Trump: Çaresizlikten masaya oturmadık, İran oturdu
Aracının sileceği arızalandı, sileceği düzeltmek için durdu, saniyeler sonra heyelan oldu
Trump: İran asla nükleer silah sahibi olmayacağına dair anlaşmaya vardı
TÜİK: Tarım ürünleri üretici fiyatları mayısta arttı
TÜİK: Nisan ayında toplam ciro yıllık yüzde 35,2 arttı
İran Dışişleri Bakanı Arakçi, Suudi Arabistanlı mevkidaşı Bin Ferhan ile telefonda görüştü
Munzur Vadisi’nde piknik masasına gelen ayı kamerada
AB: Anlaşma hızla ve eksiksiz şekilde uygulanmalı
