Karabük Teknokent’te yeni girişim ofisi açıldı
Karabük Teknokent’te yeni girişim ofisi açıldı

Kayıt Tarihi: 14.02.2026 12:21 - Son Güncelleme: 26.06.2026 03:49
Karabük Üniversitesi(KBÜ), Teknokent bünyesinde kurulan "Girişim Ofisi"ni düzenlenen törenle hizmete açtı.
KBÜ yerleşkesindeki Karabük Teknokentte hayata geçirilen Girişim Ofisi ile Ar-Ge ve girişimcilik ekosisteminin güçlendirilmesi hedefleniyor.
Törene AK Parti Karabük milletvekilleri, KBÜ yönetimi, kamu kurum temsilcileri, sivil toplum kuruluşu başkanları ile Teknokent bünyesindeki girişimciler ve firma temsilcileri katıldı.
AK Parti Karabük Milletvekili Cem Şahin, kentin sanayi kimliğine dikkat çekerek, üretim kültürünün temelinde KARDEMİR’in bulunduğunu belirtti. Üniversitenin şehir için stratejik öneme sahip olduğunu vurgulayan Şahin, Karabük Üniversitesinin her zaman yanında olduklarını ifade etti.
AK Parti Karabük Milletvekili Ali Keskinkılıç ise bilimsel üretimin temelinin akademi olduğunu belirterek, üniversitede üretilen bilginin girişimcilik ekosistemiyle ticarileşeceğini dile getirdi.
Keskinkılıç, Karabük Üniversitesinin mühendislik alanındaki başarısına işaret ederek URAP sıralamasında Türkiye’de 7’nci sırada yer aldıklarını belirtti. Bu akademik birikimin Ar-Ge ve sanayi iş birlikleriyle daha da güçleneceğini ifade etti.
KBÜ Rektörü Prof. Dr. Fatih Kırışık, üniversitenin kapsamlı bir dönüşüm sürecinden geçtiğini söyledi. Türkiye’nin bilimsel birikimine katkı sunmayı hedeflediklerini belirten Kırışık, iş birliği temelli büyümeye vurgu yaptı.
Kırışık, Teknokentin büyüme vizyonu kapsamında 63 dönümlük alanın üniversiteye kazandırıldığını açıkladı. Bu alanın gelecekteki projeler açısından kritik öneme sahip olduğunu ifade etti.
Teknokentin planlı ve ihtiyaç odaklı şekilde geliştiğini belirten Kırışık, girişimcilerin rahatça üretim yapabileceği modeller oluşturduklarını kaydetti.
AK Parti Karabük İl Başkanı Ferhat Salt, açılışın kentin vizyonu açısından önemli olduğunu belirtti. Karabük’ün üretim gücünü teknoloji ve girişimcilikle büyütmeyi hedeflediklerini ifade etti.
Karabük Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı Fatih Çapraz ise Teknokentin kuruluşundan bu yana önemli mesafe kat ettiğini söyledi. Üniversite-sanayi iş birliğini güçlendirmeye yönelik desteklerinin süreceğini kaydetti.
Karabük Teknokent Genel Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Samet Nohutçu, Teknokentin yalnızca ofis alanı sunmadığını, bilgiyi ticarileştiren bir ekosistem oluşturduklarını belirtti.
Nohutçu, "Baykuş Ön Kuluçka" programı kapsamında genç girişimcilere mentorluk ve eğitim desteği sağlandığını ifade etti.
Program sonunda Teknokent bünyesinde faaliyet gösteren ve farklı kategorilerde başarı gösteren firmalara ödülleri verildi.
KBÜ yerleşkesindeki Karabük Teknokentte hayata geçirilen Girişim Ofisi ile Ar-Ge ve girişimcilik ekosisteminin güçlendirilmesi hedefleniyor.
Törene AK Parti Karabük milletvekilleri, KBÜ yönetimi, kamu kurum temsilcileri, sivil toplum kuruluşu başkanları ile Teknokent bünyesindeki girişimciler ve firma temsilcileri katıldı.
AK Parti Karabük Milletvekili Cem Şahin, kentin sanayi kimliğine dikkat çekerek, üretim kültürünün temelinde KARDEMİR’in bulunduğunu belirtti. Üniversitenin şehir için stratejik öneme sahip olduğunu vurgulayan Şahin, Karabük Üniversitesinin her zaman yanında olduklarını ifade etti.
AK Parti Karabük Milletvekili Ali Keskinkılıç ise bilimsel üretimin temelinin akademi olduğunu belirterek, üniversitede üretilen bilginin girişimcilik ekosistemiyle ticarileşeceğini dile getirdi.
Keskinkılıç, Karabük Üniversitesinin mühendislik alanındaki başarısına işaret ederek URAP sıralamasında Türkiye’de 7’nci sırada yer aldıklarını belirtti. Bu akademik birikimin Ar-Ge ve sanayi iş birlikleriyle daha da güçleneceğini ifade etti.
KBÜ Rektörü Prof. Dr. Fatih Kırışık, üniversitenin kapsamlı bir dönüşüm sürecinden geçtiğini söyledi. Türkiye’nin bilimsel birikimine katkı sunmayı hedeflediklerini belirten Kırışık, iş birliği temelli büyümeye vurgu yaptı.
Kırışık, Teknokentin büyüme vizyonu kapsamında 63 dönümlük alanın üniversiteye kazandırıldığını açıkladı. Bu alanın gelecekteki projeler açısından kritik öneme sahip olduğunu ifade etti.
Teknokentin planlı ve ihtiyaç odaklı şekilde geliştiğini belirten Kırışık, girişimcilerin rahatça üretim yapabileceği modeller oluşturduklarını kaydetti.
AK Parti Karabük İl Başkanı Ferhat Salt, açılışın kentin vizyonu açısından önemli olduğunu belirtti. Karabük’ün üretim gücünü teknoloji ve girişimcilikle büyütmeyi hedeflediklerini ifade etti.
Karabük Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı Fatih Çapraz ise Teknokentin kuruluşundan bu yana önemli mesafe kat ettiğini söyledi. Üniversite-sanayi iş birliğini güçlendirmeye yönelik desteklerinin süreceğini kaydetti.
Karabük Teknokent Genel Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Samet Nohutçu, Teknokentin yalnızca ofis alanı sunmadığını, bilgiyi ticarileştiren bir ekosistem oluşturduklarını belirtti.
Nohutçu, "Baykuş Ön Kuluçka" programı kapsamında genç girişimcilere mentorluk ve eğitim desteği sağlandığını ifade etti.
Program sonunda Teknokent bünyesinde faaliyet gösteren ve farklı kategorilerde başarı gösteren firmalara ödülleri verildi.
Trump: Çaresizlikten masaya oturmadık, İran oturdu
Aracının sileceği arızalandı, sileceği düzeltmek için durdu, saniyeler sonra heyelan oldu
Trump: İran asla nükleer silah sahibi olmayacağına dair anlaşmaya vardı
TÜİK: Tarım ürünleri üretici fiyatları mayısta arttı
TÜİK: Nisan ayında toplam ciro yıllık yüzde 35,2 arttı
İran Dışişleri Bakanı Arakçi, Suudi Arabistanlı mevkidaşı Bin Ferhan ile telefonda görüştü
Munzur Vadisi’nde piknik masasına gelen ayı kamerada
AB: Anlaşma hızla ve eksiksiz şekilde uygulanmalı
MSÜ Rektörü Prof. Dr. Afyoncu: Yeniçeri Ocağı doğrusuyla, yanlışıyla fazlasıyla ele alınacak
Benzer Haberler
